MİLYARDERLER'DEN GENÇLERE TAVSİYE

Dünyanın en Zengin milyarderlerin'den tavsiyeler


ELON MUSK-TESLA SPACEX 
 Elon musk okulu eğitim ile karıştırmayın diyor ben Harvard'a gitmedim ama çalışanların gitti diyor yani girişimci ruhu ile okul eğitim hayatını kesinlikle karıştırmayın.

BERNARD ARNAULT 

Bernard ARNAULT yaptığı bir röportaj konuşmasında ben çok rekabetçiyim.
Daima kazanmayı isterim diyor bu başarim zihniyetimden kaynaklanıyor diyor 
Örneğin kendinize bir hedef koyun ?
Bu ay  500TL biriktireceğim diyip o hedefinize bir şekilde ulaşmayı deneyn arkadaşlar aslan pes etmeyin.

WARREN BUFETT - ÜNLÜ YATIRIMCI

WARREN BUFFET'İ çoğumuz  ünlü yatırımcı olarak tanıyoruz burda ne demek istemiş yani yaptığımız bir iş nasıl yaptığımız az olsun ama kaliteli bir şekilde yapılması tavsiye edilmiştir.

Yorum Gönder

0 Yorumlar